Tesnoba in strah – naša prijatelja

By Rok 11 months ago
Home  /  Vedeževanje  /  Tesnoba in strah – naša prijatelja
anksioznost

Se kdaj vprašamo, zakaj smo pravzaprav tesnobni in prestrašeni? Je to osnovano na resničnem vzroku ali le zgolj naši domnevi? V tem članku bomo spregovorili, kako tesnobo spremeniti in dojeti kot prijateljico – nekakšnega vodnika na naši poti.

Čemu služi strah?

Strah kot takšen je nagon v vsakem človeku, brez izjeme. Služi temu, da naše telo v realni nevarnosti pripravi na beg in s tem posledično pospeši bitje srca in požene adrenalin po telesu. A kaj, ko smo tesnobni in prestrašeni, kadar temu ni “realnega vzroka”? Naj prvo povem svoje mnenje, da je čisto vsak strah realen. Kadar se počutimo ogrožene in je naše telo pripravljeno na beg, doživlja poleg zgoraj naštetih simptomov tudi strah, kaj bo prinesla prihodnost… To se največkrat navezuje na naš obstoj v kakršnem koli smislu – ali se bojimo, da se bomo z dolgoletnim partnerjem ločili, izgubili službo, morda resneje zboleli. Tu na tej točki prav pridejo vaje na področju duhovnosti, da ima še tako vsaka izguba svoj globlji smisel in pomen. Da je sprememba edina stalnica v življenju, kateri ne moremo ubežati.

Pojem anksioznosti

Anksioznost je duševna motnja, ki označuje strah pred znanim ali neznanim, in morajo simptomi trajati do 6 mesecev, da se opredeli to kot diagnoza duševne motnje. Da ne bo pomote – ni v tem smislu bolezni anksiozen vsak, ki se ga strah morda za dlje časa poloti, bistvena razlika je v tem, da so anksiozni ljudje brez podlage zaskrbljeni, tudi kadar realne grožnje nikakor ni! 

Panični napad – nenadzorovana razbremenitev napetosti

Marsikdo, ki se spopada z anksioznostjo, ki jo je potrdil zdravnik psihiater doživlja tudi intenzivne napade tesnobe – panični napad, ki ga opredeljujemo kot strah pred smrtjo in nujnosti po begu. Tako se morda ljudje s paničnimi napadi izogibajo odprtih ali zaprtih prostorov – predvsem pa situacij, ki so morda sprožile ta napad in bi se lahko v isti situaciji ponovil. Marsikdo poleg paničnih napadov doživlja še blažje ali bolj intenzivne simptome depresije in v takšnih primerih je zagotovo prav, da poiščemo strokovno pomoč. Ker pa je panični napad nenadzorovana razbremenitev napetosti, kar opredeljujemo kot to, da telo (niti naša psiha) ne zmore več zdržati pritiskov okolice ali naših lastnih strahov, da ima pozneje reakcijo razbijanja srca, vrtenja, strahu pred nezavestjo ali smrtjo, potenje, mravljinci, tremor (tresenje) in težko dihanje. Tako reagira naše telo, ko naš um ne zmore več predelovati naših stisk, strahov in negativnih misli. Torej gre vsekakor za nenevarno stanje, ki pa zdaleč od tega, da bi bilo v katerem koli pogledu prijetno.

Rezultat iskanja slik za anxiety

Če se pojavi tesnoba, v življenju nekaj ne delamo prav

Vsi, ki se s tem spopadate ali pa se s tem spopada kdo od vaših bližnjih, vedite, da je to le opozorilo telesa, uma in našega duha, da morda ne živimo življenja po svojih željah, s pravo službo, ki bi nas veselila, s primernim partnerjem ali okolico… Tukaj pridemo do faze sprememb in pomembno je, da s tem začnemo še dokaj zgodaj, dokler so še simptomi znosni. Če vam življenje kroji kdo drug, prav tako lahko doživljate napade tesnobe – panike.

Vzroki izbruha anksioznosti in tovrstnih motenj, povezanih s strahom in tesnobo:
  • Stresno obdobje, ki je na nas pustilo velik pečat
  • Smrt koga od bližnjih
  • Izguba službe
  • Nasilje v družini
  • Pomanjkanje samozavesti
  • Ustrahovanje
  • Dedna nagnjenost

V tem prispevku vsekakor ne želim postavljati komu diagnoze – vse kar želim je pomagati, da pravočasno poiščete pomoč, v kolikor se v teh opisih najdete. Moram pa tudi povedati (ko smo že ravno spregovorili o morebitnih vzrokih in sprožiteljih), da medicina še ni prišla do zaključkov, katera iskra pravzaprav preskoči, da se motnja v tej obliki prične kazati pri človeku. Vsekakor so pa zgoraj našteti vzroki vsekakor pomembni sprožitelji tesnobnih motenj.

Kako si pomagamo sami?

Najprej moramo vedeti, da je pomoč v kateri koli obliki nujno poiskati – naj si bo to pomoč psihiatra, psihoterapevta, alternativnega zdravilca, hipnotizerja… Tako nam je ta pot v marsikaterem pogledu olajšana. Pomagamo si pa lahko sami s knjigami o pozitivnem razmišljanju, osebnostni rasti, knjig na temo duševnih motej – ker bolj, kot boste bolezen spoznali, lažje se boste spopadali z njo! To velja tudi za tiste, ki nimate uradne diagnoze anksioznosti in pa tudi za vse nas velja, da se izogibamo stresu, razmišljamo pozitivno, hodimo v naravo, meditiramo in sproščamo napetost sproti. Bistvenega pomena je tudi zdrava prehrana.

Rezultat iskanja slik za meditation

 

Category:
  Vedeževanje
this post was shared 0 times
 000

Sem vedeževalec Rok in tukaj sem za Vas, da vam s svojimi nasveti in vpogledi v Tarot karte, Angelske karte ter s pomočjo nihala pomagam na vaši osebnostni in duhovni poti. Z vedeževanjem se ukvarjam z vso ljubeznijo in spoštljivim pristopom. Pokliči me na 090 30 13 ali pošlji SMS: VIZIJA na 6060.

Facebook
Twitter
Instagram

Z uporabo strani se striniate s piškotki. Več informacij

Stan uporablja piškotke za optimalno delovanje in uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem uporabe strani ali s klikom na "Sprejmi" se s tem strinjate.

Zapri